יום רביעי, 6 בפברואר 2013

סיכום הגל / the wave


סיכום הגל / the wave

הגל מוגדר בתיכון גורדון על פני תקופה של תשעה ימים. אבל זה לא הסיפור התיכונסיטי הדרמטי בממוצע של הסיפור שלך.
יום 1: בן רוס מציג לתלמידיו תיעודיים על השואה. כאב לו כאשר הוא מבין שלתלמידיו יש שאלות על השואה שהוא לא יכול לענות עליהם - הוא היה רוצה לתת להם יותר.
יום 2: בן מחליט לנסות ניסוי שיסייע לתלמידיו להבין איך זה היה אפשרי שהנאצים הצליחו להשתלט בלי שמישהו עוצר אותם.
והניסוי מתחיל: הוא מתחיל בכך שהראה להם כיצד הם יכולים להיות יותר ממושמעים על ידי כללים מסוימים. התלמידים כבר אוהבו את בן ונראה שהם נהנים מפעילות הגופנית.
יום 3: תלמידיו של בן רוצים יותר ממה שירד היום קודם, כך שהוא הולך יחד עם זה.הוא יוצר קבוצה בשם הגל, להשלים עם לוגו, סיסמות, ולהצדיע. תלמיד אחד, דייויד קולינס, חושב הגל יכול לעזור לקבוצת הכדורגל של גורדון מאבד הגבוהה, והוא מתחיל ללמד את חבריו לקבוצה על הכללים של הקבוצה.
חברתו של הדוד, לורי סונדרס, היא סוג של מתרגשת על הגל, גם כן. אבל, כשהיא מספרת להוריה עליה, אמא שלה פלאי ורי להתחרפן ואם יש לה נקודה. למעשה, משהו על הגל פשוט מתגנב לה לצאת. (היי, Shmoop מרגיש קצת יותר מדי הפחיד את,.) בינתיים, כריסטי אשתו של בן הוא גם מודאג לגבי הגל והיא מקווה שבעלה לא להיכנס למשהו שהוא לא יכול לשלוט.
יום 4: לורי ודיוויד להיכנס ריב בדרך לבית הספר כשהיא מביעה ספקותיה לגבי הגל.בכיתה באותו יום, נותן בנו תלמידי Wave כרטיסי החבר, שמייעדים חלק מתלמידים כמו "מסכים" שאמורים לדווח על חברי Wave המפרים את הכללים. (אה אה). הוא גם אומר לתלמידיו שהם צריכים להתחיל לפעול בנושא, פעולה לטובת הגל. הוא מזמין אותם לגיוס חברים חדשים. (כפול אה אה.)
לורי הוא יותר ויותר ספק על הגל, אבל החברים שלה כועסים כשהיא ציינתי את זה.בנוסף, הגל נראה ממש עזר לרוברט בילינגס, מפסיד הכיתה. עכשיו שיש להם גל, תלמידים מקבלים רוברט והוא בעצם הופך להיות מנהיג. אז זה לא יכול להיות רע, נכון?נכון?!
ביום זה, הבן מבין כמה גדול הגל הופך והוא מקווה שיש לו את זה תחת שליטה.
יום 5: הרבה יורד ביום זה.
לורי, עורך של עיתון בית הספר, מקבל מכתב אנונימי מסטודנטים התלוננו שחברי Wave הם בריונות תלמידים אחרים כדי לנסות לגרום להם להצטרף לגל. לא טוב.
רוברט בן ילינגס שואל אם הוא יכול להיות שומר ראשו של בן - בן מסכים. אום?
העידוד-העצרת למשחק הכדורגל בשבת הופכת לעצרת גל, וחלק 200 חברים חדשים להצטרף. איכס.
כאשר לורי מסרב ללכת לעצרת, דוד שובר עימה. אז, היא מסתובבת במשרד הפרסום של עיתון בית הספר עם חברי צוות אחרים בזמן עצרת חברי הגל. לורי היה מספיק: היא מחליטה לחקור הגל ולכתוב על זה חשיפה לנייר.
יום 6: במשחק הכדורגל, לורי מנסה לעבור ליציע כדי לשוחח עם חברתה איימי, אבל הוא אמר שהיא לא יכולה לעלות, אלא אם כן היא נותנת מצדיעה הגל. היא מסרבת במועל היד ופשוט עומד בראש והלאה. (די מגניב איך היא עומדת מאחורי מה שהיא האמינה בו, גם עם לחץ חברתי אינטנסיבי.)
היום 7: ביום ראשון, לורי וצוות עיתון בית הספר יש ישיבת חירום כדי להשלים את הגיליון המיוחד שלהם על הגל.
יום 8: הגיליון המיוחד מתפרסם, שמעורר הרבה יותר תלמידים לבוא קדימה עם סיפורים רעים על הגל. בן נמצא בצרות גדולות עם הורים המרכזיים ורבים, והוא יודע שהוא חייב למצוא דרך לעצור את כל הבלגן הזה, לפני שיהיה יותר גרוע.
לאחר חוויה מצמררת לאחר שעות לורי בבית הספר, הדוד מתחנן לורי ליפסיק לבקר את הגל. היא מסרבת והוא מקבל פיזי איתה, לזרוק אותה לקרקע .. באופן מיידי, דוד מבין מה הוא עשה. הגל עשה לו לשכוח מי הוא באמת ומה שהוא באמת אכפת. הוא ולורי האיפור (שהיה מהיר!) וללכת לביתו של בן ולבקש ממנו לעצור את הגל.
יום 9: ביום שלישי, בן מסיים את הניסוי על ידי תלמידיו מספרים כי הם מתנהגים כמו נאצים. (כפי שצוין ב" מה קורה עם הסיום? "זה טיפה בעייתית.) המתפרק Wave, עוזב ילינגס רוברט בדמעות. בן מגלה שרוברט בוכה ויוצא איתו לשיחה ולאכול משהו. יש לקוות, הבן ימצא דרך לעזור לי הילד הזה ... בדרך שאינו כרוכות בניסוי דרך מדי מוזר-.

תגובה 1:

  1. זה אכל הרבה הרבה וודקה, עכשיו מספרים סבתא שלו מיזולדה גדולה חולה חולה הרבה הרבה.

    השבמחק